stationair toerental

Let op! Deze discussie is ouder dan drie maanden
Mercedes-Benz
Merk / model / type
Mercedes-Benz 300-serie
Bouwjaar
1989
Brandstof
Benzine
Onderwerpen
Motor

Aantal reacties: 1
Aantal maal bekeken: 173

Gepost: 18-06-2018 09:30
Professional

joosthannes

After sales manager
Anders/Overig

Lid sinds: 11-06-2018
3 bijdragen

Beste forumleden, wij zijn hier al een tijdje aan de sukkel met deze K jet tronic... 

-bij het starten is de kans groot dat hij 'verzuipt'

-als hij gestart geraakt dan gaat het stationair toerental naar 2000 toeren ongeveer, als ik dan de toerental regelaar afkoppel valt hij terug naar 500 tal toeren en heeft neiging van stil te vallen.

-vorig jaar heeft hij goed gereden door de stationair toerental klep te vervangen door een stuk buis met kraantje tussen, het was wat sukkelen om hem koud gestart te krijgen en te vertrekken (automaat) maar eens op temperatuur ging het goed :)

-nu zou ik het eens volledig in orde willen krijgen zodat hij normaal start en loopt :)

volgende zaken zijn reeds nieuw:

-toerental sensor krukas riem wiel

-stationair toerental regelaar 

overgebouwd van donorvoertuig:

-spinnekop compleet met luchtweger

-motorstuurdoos

Ik zou graag eens uit goede bron vernemen hoe de toerental regeling verloopt... alle hulp en tips zijn welkom

Bedankt

Gemeten

vorig jaar dmv rookmachine alle valse lucht lekken gezocht en verholpen

AMT Garageforum is uitsluitend toegankelijk voor professionele autotechnici. Om reacties, voertuiggegevens of bijlagen in te zien of een reactie te geven moet je ingelogd zijn. Klik hier om in te loggen of maak een account aan. Meer uitleg vind je op deze pagina.