bsi probleem 508

Let op! Deze discussie is ouder dan drie maanden
Peugeot
Merk
Peugeot
Model
508
Type
Uitvoering
-
Bouwjaar
2012
Brandstof
Diesel
Reacties
12
Bekeken
8225
Gepost: 03-11-2020 10:19
Professional

jonathanvanderwal

After sales manager
autobedrijf van der wal linde
Universeel

Lid sinds: 05-02-2016
5 bijdragen

Goedemorgen,

 

Gisteren een 508 binnen kregen met motorstoring en storingen in Bsi

Kon wel een deel van de stroringen wissen, maar dit bleef er over. 


Codes in de bsi

U1F40 storing: geen communicatie met de module acculading (aanwezig)
U1F1B storing: van het LIN-netwerk2 (aanwezig)
U1F41 storing geen communicatie met de eenheid beveiliging en aansturing van de voedingen (aanwezig)
U1F5E storing geen communicatie met de module gestuurde lucht toevoer (aanwezig)
b1003 Configuratie fout (aanwezig)
B1716 te weinig coherentie tussen de voertuigvergrendeling status en de vergrendelingsstatus van de deurvergrendeling links achter
foutief signaal intermitterend
b1418 veiligheidsgordels niet vast gemaakt, display fout, onjuist display. Geen symptoom intermitterend
b1275 coherentiefout m.b.t cruise control/snelheidsbegrenzer tussen bsi/motor ecu verglijkingsfout, intermitterend
b1805 Startmotor verglijkingsfout intermitterend
U1f00 foutaanwijzing niet opgeslagen in de foutenlogbestand geen symptoom (aanwezig)
b1624 centrale vermogensschakelaar positieve toevoerrelais. Geblokkeerd in gesloten positie (aanwezig)
b1601 centrale vermogensschakelaar positieve toevoerrelais. Kortsluiting naar positief of open circuit. intermitterend
b162c fout uitgang positief accessoire (+ACC) relais. kortsluiting naar positief. intermitterend

codes in motor mangement

U1218 -CAN: een van de parameters aanwezig in datasysteem gestuurd door BSI is ongeldig (permanent) 8x
P1A99 functie stoppen/starten, voltage te hoog intermitterend

nog al dapper wat codes in de auto. ik heb alle stekkerverbindingen op ecu zekerkings kast en bsi gecontroleerd. op corrosie of vocht of dergelijke. 

wat nu aan te gaan met deze auto. 

al vast bedankt. 

Jonathan van der Wal 

Gemeten

U1F40 U1F1B U1F41 U1F5E b1003 B1716 b1418 b1275 b1805 U1f00 b1624 b1601 b162c U1218 P1A99

Uitgelezen met

Autel maxidiag elite/ delphi

Foutcodes

Codes in de bsi U1F40 storing: geen communicatie met de module acculading (aanwezig) U1F1B storing: van het LIN-netwerk2 (aanwezig) U1F41 storing geen communicatie met de eenheid beveiliging en aansturing van de voedingen (aanwezig) U1F5E stroing geen communicatie met de module gestuurde lucht toevoer (aanwezig) b1003 Configuratie fout (aanwezig) B1716 te weinig coherentie tussen de voertuigvergrendeling status en de vergrendelingsstatus van de deurvergrendeling links achter foutief signaal intermitterend b1418 veiligheidsgordels niet vast gemaakt, display fout, onjuist display. Geen symptoom intermitterend b1275 coherentiefout m.b.t cruise control/snelheidsbegrenzer tussen bsi/motor ecu verglijkingsfout, intermitterend b1805 Startmotor verglijkingsfout intermitterend U1f00 foutaanwijzing niet opgeslagen in de foutenlogbestand geen symptoom (aanwezig) b1624 centrale vermogensschakelaar positieve toevoerrelais. Geblokkeerd in gesloten positie (aanwezig) b1601 centrale vermogensschakelaar positieve toevoerrelais. Kortsluiting naar positief of open circuit. intermitterend b162c fout uitgang positief accessoire (+ACC) relais. kortsluiting naar positief. intermmitterend codes in motormangement U1218 -CAN: een van de parameters aanwezig in datasysteem gestuurd door BSI is ongeldig (permanent) 8x P1A99 functie stoppen/starten, voltage te hoog intermmitterend

AMT Garageforum is uitsluitend toegankelijk voor professionele autotechnici. Om reacties, voertuiggegevens of bijlagen in te zien of een reactie te geven moet je ingelogd zijn. Klik hier om in te loggen of maak een account aan. Meer uitleg vind je op deze pagina.