Gepost: 03-11-2020 10:19
                  
       	  
                	
                	             
 
                    	jonathanvanderwal
  
						                                    
                        After sales manager
autobedrijf van der wal linde
Universeel
						
                                     
					Lid sinds: 05-02-2016
6 bijdragen
                	
                             
            	
              
               	 Goedemorgen,
 
Gisteren een 508 binnen kregen met motorstoring en storingen in Bsi
Kon wel een deel van de stroringen wissen, maar dit bleef er over. 
Codes in de bsi
U1F40 storing: geen communicatie met de module acculading (aanwezig)
U1F1B storing: van het LIN-netwerk2 (aanwezig)
U1F41 storing geen communicatie met de eenheid beveiliging en aansturing van de voedingen (aanwezig)
U1F5E storing geen communicatie met de module gestuurde lucht toevoer (aanwezig)
b1003 Configuratie fout (aanwezig)
B1716 te weinig coherentie tussen de voertuigvergrendeling status en de vergrendelingsstatus van de deurvergrendeling links achter
foutief signaal intermitterend
b1418 veiligheidsgordels niet vast gemaakt, display fout, onjuist display. Geen symptoom intermitterend
b1275 coherentiefout m.b.t cruise control/snelheidsbegrenzer tussen bsi/motor ecu verglijkingsfout, intermitterend
b1805 Startmotor verglijkingsfout intermitterend
U1f00 foutaanwijzing niet opgeslagen in de foutenlogbestand geen symptoom (aanwezig)
b1624 centrale vermogensschakelaar positieve toevoerrelais. Geblokkeerd in gesloten positie (aanwezig)
b1601 centrale vermogensschakelaar positieve toevoerrelais. Kortsluiting naar positief of open circuit. intermitterend
b162c fout uitgang positief accessoire (+ACC) relais. kortsluiting naar positief. intermitterend
codes in motor mangement
U1218 -CAN: een van de parameters aanwezig in datasysteem gestuurd door BSI is ongeldig (permanent) 8x
P1A99 functie stoppen/starten, voltage te hoog intermitterend
nog al dapper wat codes in de auto. ik heb alle stekkerverbindingen op ecu zekerkings kast en bsi gecontroleerd. op corrosie of vocht of dergelijke. 
wat nu aan te gaan met deze auto. 
al vast bedankt. 
Jonathan van der Wal 
Gemeten
U1F40	
U1F1B	
U1F41	
U1F5E	
b1003 	
B1716  	
b1418	
b1275 	
b1805	 
U1f00	
b1624	
b1601	 
b162c 	 
U1218 
P1A99   
Uitgelezen met
Autel maxidiag elite/ delphi 
Foutcodes
Codes in de bsi
U1F40 storing: geen communicatie met de module acculading (aanwezig)
U1F1B storing: van het LIN-netwerk2 (aanwezig)
U1F41 storing geen communicatie met de eenheid beveiliging en aansturing van de voedingen (aanwezig)
U1F5E stroing geen communicatie met de module gestuurde lucht toevoer (aanwezig)
b1003 Configuratie fout (aanwezig)
B1716 te weinig coherentie tussen de voertuigvergrendeling status en de vergrendelingsstatus van de deurvergrendeling links achter
foutief signaal intermitterend
b1418 veiligheidsgordels niet vast gemaakt, display fout, onjuist display. Geen symptoom intermitterend
b1275 coherentiefout m.b.t cruise control/snelheidsbegrenzer tussen bsi/motor ecu verglijkingsfout, intermitterend
b1805 Startmotor verglijkingsfout intermitterend
U1f00 foutaanwijzing niet opgeslagen in de foutenlogbestand geen symptoom (aanwezig)
b1624 centrale vermogensschakelaar positieve toevoerrelais. Geblokkeerd in gesloten positie (aanwezig)
b1601 centrale vermogensschakelaar positieve toevoerrelais. Kortsluiting naar positief of open circuit. intermitterend
b162c fout uitgang positief accessoire (+ACC) relais. kortsluiting naar positief. intermmitterend
codes in motormangement
U1218 -CAN: een van de parameters aanwezig in datasysteem gestuurd door BSI is ongeldig (permanent) 8x
P1A99 functie stoppen/starten, voltage te hoog intermmitterend
                 
            
				    
             
					
				AMT Garageforum is uitsluitend toegankelijk voor professionele autotechnici. Om reacties, voertuiggegevens of bijlagen in te zien of een reactie te geven moet je ingelogd zijn. 
 Inloggen  Account aanmaken